JANOSKIANS ♥

im in love, im in loveeeeee.
ni kanske har hört talas om dom, eller inte? Vad vet jag. Men dom finns på youtube, humor sådär. Dom gör sjuka saker, eller ah.. Gör massa randomgrejer offentligt! Haha.
 
Dessutom är Liam ett fan av dom och Jai & Luke har Liamsom deras idol. Fett coolt.
 
Jai & Luke Brooks är tvillingar, födda 3 Maj 1995. Fett söta.
Luke är den med piercing & den bakom är Jai ♥
 
Sen har vi Mr. Hottie, Beau Brooks, känd som Jake's big brotha, 31 Juli 1993. ♥
 
And them we have.. Daniel & James, dom har jobbiga efternamn som jag aldrig kommer orka lära mig stava, men jag kan första bokstaven! Haha. Daniel (Skip) = 94'a & James - 96'a.
 
Skip - längst ut till vänster, James - längst ut till höger.
 
OMGGGGGGG. JAG DÖR AV ALLT. överbelastning av kärlek till alla dessa killar jag nu avgudar. fan 10 stycken!.. Dock mest Brooks brothers & 1D. duh.
 









RSS 2.0