åskväder

hej på er! Äntligen har det slutat åska! Det åskade och regnade typ hela förmiddan..
Jag hatar åska och det är väl mest för att man känner sig så handikappad (ni fattar vad jag menar, inget illa ment) för att man kopplar ur internet och allt. Man kan typ inte göra ågot och ute vill man ju inte vara.
Så jag passade på att fixa i rummet, ta bort alla kläder från golvet och lägga till alla nya tidningar bland dom gamla. Så det blev lite fint iallafall. :)
 
Hoppas på att det är bra väder imorgon annars blir jag lite sadface. :o
 
Imorgon börjar sista veckan på sommarjobbet och det ska bli skööönt! Det värsta är nog när det regnar, annars är det inte sådär jätte dumt att sitta ute i solen, lyssna på musik och prata om allt möjligt med en ny vän. Helt okej faktiskt. 
 
Har precis beställt en ny i love zayn tisha, XL. Haha, mysigt ju! Har faktiskt inga stora kläder som jag kan mysa i.. På tiden att jag skaffar! :D Den kommer bli flitigt använd kan jag lova ;)
 
Vad har ni gjort i helgen och vad tycker ni om åska? :) Svara, annars blir jag såhär :(
 

i helgen har jag mest forskat i ett karske framtida projekt.
och åska är helt okej när den går i molnen som i dag, men där den börja slå ner och sånt så blir det jobbigt

Svar: Haha okej! ^^Jo, det lät.. Läskigt.
Theresa

2012-08-05 - 19:01:38









RSS 2.0