WMYB.

Ja, nu mår jag bättre än idag.. Har typ avreagerat mig lite, både på bloggen, pennan, sjungit och sprungit, haha.. Åh äte har jag gjort också.. Faast, det är ju inget ovanligt precis? ;)
Snart är det bb sen sova. Har en planerad dejt med Zayn typ, jag tror han skulle sjunga för mig? Det var vad han sa sist jag dagdrömde men blev avbruten. Så, jag hoppas han håller vad han sa. Haha. Jag är en sjuk jävel! :D
Nej, jag är inte alls besatt av nån brittisk pojkbandspojke som är typ nästan 2 månader äldre än mig och som är väldigt söt när han sover.. Haha ååh, som sagt, jag är en sjuk liten jävel och this is the love of my life. Mentalt är han min och vi ska gifta oss snart, så "den riktiga världen" och framtida "flickvänner", gtfo, hes mine. :D
Okej jag erkänner.. Liiiiiiiiiiiiiiiite bara liiiiiiite.. Nä.
Och nej, jag gillar honom inte bara för att han är känd och är med i 1D, faktum är att jag bara gillar 1D för Zayn och hade han bott i kramfors som en helt vanlig person, hade jag defititivt varit stört förälskad i honom. Ögonen, läpparna, håret.. *hej jag är död*.






underbar, underbar och ännu mer underbar. Mina största kärlekar i livet måste vara, kameran, Zayn, Taylor, kakor & muffins. Thats it. Love of my life. ♥
Nu får ni faktiskt räkna med att se bilder på snyggingen lite då och då, höra om mina dagdrömmar osv. För han är en del av mig och jag bloggar om mig och mitt liv, right? :)

Zayn: do you want to-
Me: yes
Alarm Clock: lol no
Zayn: do you want to-
Me: yes
Alarm Clock: lol no.
Happens every day..

Jag älskar din blogg och jag älskar att du börjat ha med 1D i din blogg!! Harry Styles &1D<3 <3

2012-04-04 - 11:06:36









RSS 2.0