Vad gör jag vaken nu?!

Godmorgon! Vaknade tidigare än väntat idag, kvart i 8. På en jävla lovdag! Det är ljust ute och jag är superpigg.
Lite surt ju.. Men aja, har ändå massa att göra idag innan 5! Vid 5 så drar jag till Mathilda där det blir middag och sen kör vi på! Jag känner på mig att det kommer bli awesome. Får väl se när jag kommer hem, att ha vaknat tidig = bli trött tidigt. Brukar faktiskt bli trött ändå, hur kul juag än har.. Jobbigt läge dvs.
Nej, nu ska jag kliva upp, ska ut och springa om det är bra väder, äta frulle, välja ut kläder, prova olika sminkingar. Vill ju inte ha vardaglig sminkning som jag brukar, så jag får söka lite på internet. :) Har ni nått tips på fin sminkning, kommentera gärna då! :) Temat är black & white.
Såå, nu har jag laddat upp med 1D på mobilen, upp och göra nytta nu!
Ja justde.. Igår lämnade lille Ior oss. RIP♥









RSS 2.0