TreHundrondeInlägget.

Wohoo! Vet ni vad? Jag har haft min blogg i några månader 2Januari2012 och detta blir mitt 300'de inlägg. Hihi. Proud of myself! ;) Därför vet jag inte vad jag ska skriva.. :o Hmm.
Jo, jag är jäkligt less på mina kläder. Jag har några favoritplagg men resten kan brinna upp. Typ.
Jag gillar mjukiskläder mest av allt. Himla skönt att gå runt i. Dock inget jag föredrar att gå runt i på stan, men äh. Har inte så många par jeans & leggings och dessutom, när man äter och blir sådär äckligt mätt och magen bara sväller upp en en ballong?
Vad är det skönaste man kan gå runt i då? Jo, mjukiiiiiisar!
Filmkvällar? Mjukisar! Men vill jag ha en one piece.
Har ingen och jag tycker att det borde vara tokhärligt med att bara ta på sig en sån. Jag vill ha en rosa.. Eller en grå, eller en vit.. Fast kanske en lila också.. fast jag skulle kunna gå run ti en grön också.. För det har Zayn.. Hahahaaah. *beslutångest*
Nej.. Jag vill ha och tänker skaffa en, nån gång nästa århundrande.
Så, inlägget fick handla om?.. Vad jag vill ha just nu, nästan mest av allt.
Vill ha min Zayn Malik tröja först. Eller åh.. Göra ett tryck på One Piecen med typ "One Direction. Zayn, Liam, Louis, Niall & Harry ♥"
Så, NU VET JAG VAD JAG VILL HA. Och jag vill ha NU.









RSS 2.0