super jäkla trött

Ät himla super äckligt trött. Det ska bli skönt att sova, dock efter BB. Hihi, hoppas inte jag är trött imorgon, annars kommer jag vara världens tråkigaste sällskap för den som ska vara med mig, eller så kommer jga skärmma iväg alla för jag kommer vara helt random och skratta åt allt möjligt. Jag blir helt knas i skallen när jag är trött och varit det i flera dagar nu. JOBBIGT.
en bild från idag. Jag saknar min bästaste vän. Massa mycket. Skulle kunna explodera. Så mycket saknar jag honom just nu. He's the best, he's.. The best. jag hoppas att alla där ute har iallafall en sån vän som jag har. Som inte träffas speciellt ofta, men ändå så vet man, att personen alltid kommer ställa upp, allt finnas att prata med. Alltid besvara "jag saknar dig" eller "jag älskar dig". Alltid.
Det bästa jag har.
(jag kom på mig själv med att det lät som jag precis beskrev ett förhållande. Men det gjorde jag inte, bara så ni vet. Inga missuppfattade tankar! :) )









RSS 2.0