Something I like.

Godmorgon! Sovit gott? Det har inte jag, så är lite avis på alla som sovit gott inatt.. Vaknade flera gånger alldeles kallsvettig.. Jag drömde både bra och dåliga saker. Det är inte helt okej iallafall. Sen vaknar jag när pappa går och duschar, typ strax över 7. Har svårt att somna om för det är så himla ljust ute och min svarta rullgardin är helt värdelös. Måste börja hänga för massa filtar nu också. Jobbigt.
Så det slutar med att jag här ena kudden för ansiktet så det inte är så ljust, haha..
Och då ringer mormor och väcker mig vad halv 9 kanske? Jobbigt det också. Fortfarande så var jag supertrött så ställde larmet på, haha 11. Fick jag sova så länge? Nejnej!
Jag flyger upp som en jag vet inte vad av en duns alldeles ovanför mig. Hallå, det är ingen hemma förutom jag? Det fick mig att vela gå upp iallafall så det gjorde jag. Så klockan halv 10 var jag upppe. Tidigaste på hela lovet. Vilket va ganska mysigt ändå.
Så jag gjorde lite sånhär god perfekt mysig dryck. Mmmh. Det + lite Disney Channel! Finns nog inget bättre än barnprogram. :D
Nu ska jag gå ner till djuren, kolla kön och fota massa. Snart leveransklara ju, höhö. Sen duscha & packa! Skriver senare! :D









RSS 2.0