När ska det ta slut?

Heelååh. Det blev så att pappa fick hämta mig hos mamma igen. Mådde inte så bra, så ja. Iallafall så är jag sjukt irriterad på mig själv. Jag har känslor för någon, som jag vet inte känner detsamma. Som faktiskt inte ens bryr sig om mig, antar jag?
Jag vill inte känna såhär, fortfarande. Jag vill inte ha ett förhållande, jag vill verkligen inte. Tro det eller ej, men just nu tycker jag bara att det är skönt att vara fri.
Första gången jag känner och tycker så.
Jag vill bara få leva med att faktiskt kunna prata om hur snygg någon är, typ ja. Zayn. Få ha min Celeb. Crush. Men, det är ju aldrig fel när någon visar intresse, det är bara kul och kanske faller jag? Trots att det inte är nån snygg, lite mörkare, mörbrun hårig kille med vackra djupa bruna ögon. Det kan ju hända. ;)
Jag har lite halft tråkigt, ska stanna uppe typ hela natten, så det lär bli ganska mycket bloggande! :)
Love to be free. But need love. Hard times in life.
Btw, im still working with my twitter blog! :*









RSS 2.0