I NEED.

Något jag behöver, annars dör jag. Nästan.
Dessutom längtar jag efter min mobil, men den släpptes typ i UK igår eller imorgon, eller nått sånt.. En till anledning till att bo i UK. VARFÖÖÖR BOT INTE JAG DÄR FÖÖÖR?!?!?!?!
*sur och ledsen och arg och ledsen och irriterad och supermegaduperhimlatokigtjätteasamycketledsen blick*

Armband.

BOKEN!

LINNEN MED DERAS AUOTOS PÅ!

MERA ARMBAND!

MÅSTE JU HA DERAS SKIVA, även om den inte kommer användas. MEN DEN SKULLE VARA VÄLDANS FIN I MITT RUM! + Deras nya som kommer släppas i typ slutet av året, eller så.

ARMBAND, MERA!

DVD, Touren och allt! Den släpps i Maj och jag behöver den. AHAHA. Skaffa jobb. NU.
Jaa, så är det. + hoodies, t-shirts, posters, massamassamassa annat.
jag är verkligen.. Wow.
Godmorgon på er också! :)









RSS 2.0