Fucking Love It!

Är det bara jag som vill vinna nån miljon, åka till typ London och bara shoppa loss? (inte bara det jag vill göra i UK..) på typ Victoria Secret, fara runt. Till typ Bradford osvosv. Skulle vara himla mysigt.
Fast, jag skulle nog göra bort det mesta på internetshopping.. Då finns det ju allt möjligt och man slipper trängas och värst av allt.
PROVA KLÄDER. Det är faktiskt något av det mest jobbigaste jag vet. Att prova kläder. Så den som shoppar med mig kan ju skatta sig lycklig att jag inte står inne i provrummet i nån timme eller två.
Istället så går jag in på samma affär typ 2-3 gånger för att vara säker på att jag inte missat något, haha.

Nu har jag druckit cola och ätit popcorn och är jätte trött, man blir det av all skratt jag vräker ur mig framför datorn då jag är helt ensam, jag kan leva om hur mycket jag vill. I FUCKING LOV IT! Kan lyssna på One Direction & kolla på masssssssaaaa One Direction. Det är då livet är som bäst för mig, höhö. Dock så ska jag lägga fram massa kläder som ska packas ner tills imorgon. Jobbigt. Har en känsla av att mitt golv kommer fyllas med massa kläder och inte kommer jag orka städa undan heller.. Så typiskt mig.
Jo, vad tycker ni om bloggdesignen? Blev riktigt nöjd faktiskt, gulligt, stilrent och.. Jag. Ljus, rosa, kaninig och directionig. Haha?
Godnatt fina människor! :D

Jäkla fin bloggen blev! Snälla, byt inte nu! Det blev verkligen jätte fint och den passar till sommaren! :D



Kram, Kajsa

2012-04-27 - 09:13:45









RSS 2.0