Dödstrött chey.

Muhuhu. Efter att ha suttit och skreve ner massa låttexter och inte äte eller druckit nått så är jag dödstrött och nästa destination för mig är sängen. Har man lovat syrran och sig själv att man ska kunna ALLA 1D låtar utan att kolla på texten så har man lovat. Då får man lida lite.. Dock lär man sig dom, för dom sätter sig på hjärnan som ett virus.
Haha, det va som idag när jag sminkade mig och lyssnade på musik. "Undra vad den låten hette där dom sjunger så.." hm.. Refrängen kommer. "Jahaaaa, det va denhär.." Då hade jag lyssnat på halva låten, man blir helt skadad i hjärnan av låtarna för alla faller ihop till en enda stor röra. Fast såklart på ett väldigt mycket knasigt mega tokigt sätt såklart! :D Haha, nej godnatt!:*♥
Försöker se lika söt ut som Z när han gör lipbit, men haha jag lyckas inte.

Idag märkte jag också att mitt hår har blivit ganska långt, påriktigt. Jämfört med när jag klippte det i December.. Luggen har blivit så lång och jämn att jag kan ha mittbena utan att behöva massa hårspray. Yäy!









RSS 2.0