Bunny-Power

Ziam. ♥ I know I know. Im a wierd girl..

Påtal om wired. satt i kaninhagen och åt glassen jag fick av grannen och då just detta foto togs så var det nån som smaka på nederdelen av struten.. Inte en liten bit heller, Fettoskaninos.
Alla tre ville smaka också, har aldrig varit med om att kaninerna vill smaka det JAG äter, förutom morötter & äpple.. :o dom är säkert muterade..



blommor. söta blommor.


AWW. KOLLA PÅ DET FETA FACET!! MAN VILL JU BARA KRAMA SÖNDER DEN! Synd att det inte går, den går sönder då..
Det är svårt att fota bebisar när mamman ska vara med. Dock har jag särat på Kira & Ziam och den vita. Så det var deras sista stund tillsammans, tills Kira förstörde det med att attackera min sko. Vi tror det va för att hon ville ha min glass..


gud vad söta niner:)

2012-04-22 - 18:24:52









RSS 2.0